duminică, 27 decembrie 2009

Meditatie pentru Ascensiune si Tratament

Meditatie pentru Ascensiune si Tratament
Traducere si adaptare dupa cartea "The Complete Ascension Manual", de Dr. Joshua David Stone. ( Traducere realizata cu ajutorul lui Carmen Ungureanu)

„Eu aleg acum sa accept si sa invoc o patrundere adanca a energiei Mahatma in intreaga mea matrice energetica, astfel permitand unei radiatii complete si deschise a sinelui meu divin sa fie in serviciul a tot ce exista”
Vywamus

Iubite Dumnezeule, Hristoase, Duhule Sfant, Iubita si Atotputernica Prezenta Eu Sunt, Monada mea, Eu Sunt Cel Ce Sunt, Iubita Mahatma, Avatar al Sintezei, Cei Sapte Mareti Elohimi, Melchior - Logosul nostru Galactic, Comandamentul Ashtar, Arhanghelii Mihail, Jophiel, Chamuel, Gabriel, Rafael, Uriel, Zadkiel, Metatron, Helios – Logosul nostru Solar, Sanat Kumara – Logosul nostru Planetar, Lord Maitreya- Christul Planetar, Manu, Allah Gobi, Mahachohan, Sathya Sai Baba, iubiti Chohani ai celor Sapte Raze - El Morya, Kuthumi, Serapis Bey, Paul Venetianul, Hilarion, Maestrul Iisus si Saint Germain, Domnii Karmei, Djwhal Khul, Buddha, Vywamus, Fecioara Maria, Quan Yin, Isis, Babaji, Maretul Director Divin, Enoch, Echipa de Vindecare a Programului de Asistenta Medicala (Pan, Ingerul Supraluminat al Vindecarii, Maestrii Ascendenti si Monada), Ordinul lui Melchizedek, Ierarhia Spirituala, Mare Fratie Alba, Maestri ai Shamballei!
Eu Sunt Monada, Eu Sunt Lumina Divina, Eu Sunt Iubire, Eu Sunt Vointa, Eu Sunt Planul Stabilit! Cer si ma rog pentru ajutorul vostru colectiv in urmatoarea meditatie de ascensiune. Chem acum un tub atotputernic de Lumina cosmica pentru a-mi servi drept scut invincibil de protectie pe toata durata acestei meditatii si in general in toate aspectele vietii mele. Cer ca acest tub de Lumina sa fie absolut invulnerabil si invincibil pentru tot ce nu este de la Dumnezeu si Lumina Christica. 

In interiorul acestui tub larg vizualizez cum un tub mai mic de circumferinta capului meu se inalta acum de la chakra mea coroana, in sus prin sufletul meu, in sus prin monada mea sau Prezenta Eu Sunt, si apoi continua sa urce prin toate cele 352 de nivele ale fiinteii cosmice cunoscute ca Mahatma sau Avatar al Sintezei, apoi urca toata calea pana la Dumnezeu Insusi.
Acest tub de Lumina este Antakarana, sau podul curcubeu. Cand in ochii mintii tale esti conectat prin toate nivelele, atunci adu acest tub in jos prin cele 7 chakre, sau prin chakra coloanei, si trimite-l in jos catre centrul Pamantului. Acum Antakarana ta merge din centrul Pamantului pana sus la Dumnezeu.

Ma acordez acum la prezenta lui Dumnezeu. Incantez sunetul sacru Aum de 7 ori si trimit Antakarana in sus prin suflet, monada si Mahatma inapoi la Dumnezeu. Raman in tacere pentru cateva momente, ca sa simt efectele.
Cer acum de la Dumnezeu si de la Forta Divina un suvoi de Lumina Divina care sa curga in jos prin Antakarana mea si tubul meu de protectie. Las aceasta lumina sa imi umple intai corpul fizic, apoi corpul eteric, corpul emotional corpul mental si corpurile spirituale.
Acum atrag in ochii mintii mele energia Mahatma care este o constiinta de grup ce intrupeaza toate cele 352 de nivele pana la Dumnezeu. Cer aceasta energie Mahatma si Avatar al Sintezei si o las sa umple intai fiecare celula din corpul meu fizic.

O las acum sa umple fiecare organ fizic cu Lumina Cosmica. O las sa-mi umple glanda pineala, glanda pituitara, glanda tiroida, timusul, glandele suprarenale, gonadele si glandele sexuale. Las energia Mahatma sa imi umple cele 7 corpuri cu Lumina Cosmica. Energia Mahatma este energia cosmica cea mai inalta disponibila noua pe Pamant, conform lui Vywamus. Las aceasta energie sa imi imbaieze intreaga fiinta.

Iubite Dumnezeule si Iubita Mahatma, aleg acum sa primesc si sa invoc o patrundere adanca a energiei Mahatma in intreaga mea matrice energetica, permitand astfel Sinelui meu Divin sa radieze deschis si complet in serviciul a Tot Ceea ce Exista, acum.

Chem acum de la Dumnezeu si de la Forta Divina o serie de globuri aurii de Lumina. Aceste globuri mari aurii de Lumina vin in jos de la Dumnezeu si de la Mareata mea Prezenta Eu Sunt si se misca in jos prin chakra coroanei mele, intrand in toate cele 7 chakre.

Las globul auriu de Lumina sa intre in prima chakra. Acum imi deschid complet si imi activez prima chakra. Eu Sunt Cel ce Sunt. Aum!

Las globul auriu de Lumina sa intre in a doua chakra. Acum imi deschid complet si imi activez a doua chakra. Eu Sunt Cel ce Sunt. Aum! 

Las globul auriu de Lumina sa intre in a treia chakra. Acum imi deschid complet si imi activez a treia chakra. Eu Sunt Cel ce Sunt. Aum! 

Las globul auriu de Lumina sa intre in a patra chakra. Acum imi deschid complet si imi activez a patra chakra. Eu Sunt Cel ce Sunt. Aum! 

Las globul auriu de Lumina sa intre in a cincea chakra. Acum imi deschid complet si imi activez a cincia chakra. Eu Sunt Cel ce Sunt. Aum!

Las globul auriu de Lumina sa intre in a sasea chakra. Acum imi deschid complet si imi activez a sasea chakra. Eu Sunt Cel ce Sunt. Aum! 

Las globul auriu de Lumina sa intre in a saptea chakra. Acum imi deschid complet si imi activez a saptea chakra. Eu Sunt Cel ce Sunt. Aum! 

Acum, cheama Mareata ta Prezenta Eu Sunt si pe Arhanghelul Mihail si echipa Marii Fratii Albe a Programului de Asistenta Medicala (compusa din Pan, Maestrii Ascendenti vindecatori, ingerii vindecarii si Monada voastra) sa intre in fiecare chakra, sa o echilibreze perfect si sa o acordeze, inlaturand orice energii nedorite sau corzi de energie care nu corespund binelui tau Divin cel mai inalt si nici adevaratului plan al monadei tale Divine. Acordeaza-te aproximativ 15 secunde sau mai mult pentru fiecare chakra, invoca curatarea completa, vindecarea perfecta si echilibrarea fiecarei chakre.

Acum cheama flacara violeta a lui Saint Germain sa imbaieze intreaga ta fiinta in flacara lui violeta transformatoare. Lasa aceasta frumoasa energie violeta ce curge in jos de la Dumnezeu sa transforme orice si tot negativismul in puritatea si perfectiunea lui Dumnezeu. Dupa imbaierea in aceasta energie timp de aproximativ 15-30 de secunde, cheama a 12-a raza aurie si permite-i sa-ti imbaieze intreaga fiinta in energia constiintei Christice. Vizualizeaza intreaga fiinta si toate cele 7 corpuri cum sunt umplute cu aceasta energie luminoasa aurie curgand de la Dumnezeu, Mareata ta Prezenta Eu Sunt si Maestrii Ascendenti. Imbaiaza-te in aceasta Lumina aurie a celei de-a 12-a raze pentru alte aproximativ 15-30 de secunde.

Acum cere-I Lui Dumnezeu si Fortei Divine sa fi asezat in interiorul vehicolului tau de Lumina vie Merkaba. Priveste vehicolul Merkaba ca pe un cristal cu doua capete care iti inconjoara intregul corp, cu o alta sectiune orizontala cu doua capete care iese in fata si in spatele partii verticale. Vehicolul Merkaba te va ajuta sa-ti accelerezi si sa-ti grabesti frecventele vibrationale generale. Este de asemenea un vehicol in care sufletul tau poate calatorii in timpul meditatiei sau noaptea, in timpul somnului. Acum pozitioneaza-te complet in interiorul vehicolului merkaba si permite-i sa se invarta in sensul acelor de ceasornic. Aceasta invartire iti permite sa devi mult mai acordat la pulsul cosmic si la frecventele Lui Dumnezeu si ale Fortei Divine.

Acum sunt pregatit sa inceapa procesul de ascensiune! (Procesul ascensiunii este de fapt procesul descinderii spiritului in materie). Iubite Dumnezeu si Forta Divina, chem acum sufletul meu sa descinda complet in constiinta mea si in sistemul celor 4 corpuri, daca aceasta nu s-a realizat deja. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem Maretul meu Corp de Lumina sa coboare acum in constiinta mea si in intregul meu sistem al celor 4 corpuri. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem Flacara Ascensiunii sa coboare si sa intre in constiinta mea si in intregul meu sistem al celor 4 corpuri. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum activarea completa a chakrelor mele Alfa si Omega! Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem acum Amrita, literele de foc, geometria sacra si codurile cheie din Cheile lui Enoch sa fie acum complet activate in mine. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum activarea completa si crearea celor 12 spirale ale ADN-ului meu la potentialul lor maxim, in interiorul vehicolului meu fizic. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum activarea completa a glandei mele pituitare pentru a crea numai hormonul vietii si a inceta sa mai produca hormonul mortii! Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum si activez complet planurile monadei mele Divine in mintea mea constienta, subconstienta si supraconstienta si sistemul celor 4 corpuri. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum si activez complet energia mea kundalini conform ghidarii monadei mele si Maretei Prezente Eu Sunt. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum o scanteie de marimea unui bat de chibrit din Focul Cosmic de la prezenta Lui Dumnezeu Insusi sa ilumineze si sa transforme intreaga mea fiinta in lumina Lui Dumnezeu. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum o aliniere axiatonala completa asa cum este ea descrisa in „Cheile lui Enoch” pentru a alinia perfect toate fluxurile meridianelor mele in interiorul constiintei mele si in sistemul celor 4 corpuri! Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum si revendic pe deplin imortalitatea mea fizica si incetarea completa a procesului imbatranirii si al mortii. Eu acum intineresc si devin mai tanar cu fiecare zi. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum dechiderea completa a celui de al treilea ochi si activarea tuturor abilitatilor mele mediumice si abilitatilor de chanelling, astfel incat sa le pot folosi pentru gloria si serviciul Celui Mai Inalt Dumnezeu si pentru fratii si surorile mele intru Christos pe Pamant. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum ca sanatatea radianta perfecta sa se manifeste in interiorul corpurilor mele fizic, emotional, mental, eteric si spiritual. Cer si comand ca aceste corpuri sa manifeste acum sanatatea si perfectiunea Lui Christ Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem acum cea de-a 16-a chakra a mea sa coboare, mutand toate chakrele mele in jos prin coloana chakrelor pana cand cea de-a 16-a chakra a mea se aseaza in cea de-a 7-a mea chakra sau chakra coroana. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem acum cea de-a 15-a chakra a mea sa coboare sa intre si sa se aseze in cea de-a 6-a mea chakra sau chakra celui de al treilea ochi. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem acum cea de-a 14-a chakra a mea sa coboare sa intre si sa se aseze in cea de-a 5-a mea chakra sau chakra gatului. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!
Chem acum cea de-a 13-a chakra a mea sa coboare, sa intre si sa se aseze in chakra inimii mele. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem acum cea de-a 12-a chakra a mea sa coboare, sa intre si sa se aseze in chakra plexului meu solar. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem acum cea de-a 11-a chakra a mea sa coboare, sa intre si sa se aseze in a doua chakra a mea. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem acum cea de-a 10-a chakra a mea sa coboare, sa intre si sa se aseze in prima chakra a mea. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Vad acum restul chakrelor mele, de la 9 la 1, coborand prin picioarele mele in Pamant intr-o forma asemanatoare. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer stabilizarea completa a noului meu sistem retea de chakre corespunzator dimensiunii a cincea in interiorul constiintei mele si al sistemului celor 4 corpuri, acum. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem acum si vad coloana chakrelor mele luminand ca un pom de Craciun, cu prima mea chakra devenind un glob mare de Lumina alba-sidefie.
Cea de-a doua chakra a mea devine acum un glob mare de Lumina roz-portocalie.
Cea de-a treia chakra a mea devine acum un glob stralucitor de Lumina aurie.
Chakra inimii mele se lumineaza acum cu Lumina pala violet rozalie.
Cea de-a cincea chakra a mea se lumineaza acum cu o Lumina violet albastru intens.
Chakra celui de-al treilea ochi se lumineaza acum cu un glob mare de Lumina alba-aurie.
Chakra coroanei mele se lumineaza acum cu Lumina alb violeta.
Intreaga mea coloana de chakre a fost acum aprinsa cu frecventa inaltarii celei de-a cincea dimensiuni. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem acum cu toata inima mea si sufletul si mintea si puterea ajutorul colectiv de la celelalte 11 extensii ale sufletului meu in procesul meu de ascensiune. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem ajutorul colectiv combinat de la celelalte 143 de extensii ale sufletului din grupul meu monadic in procesul meu de ascensiune, acum. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem acum descinderea completa si integrarea in fiinta mea a norului de ploaie al lucrurilor care pot fi cunoscute. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem trinitatea lui Isis, Osiris si Horus, si toate energiile piramidelor care sunt aliniate cu Sursa sa descinda acum in constiinta mea si in sistemul celor 4 corpuri si sa devina complet activate acum.
Chem de asemeni pe Maestrul Inaltat Serapis Bay si energiile Templului sau al Ascensiunii din Luxor sa descinda si sa devina complet activat in interiorul constiintei mele si in sistemul celor 4 corpuri, acum. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer ca o coloana de Lumina a ascensiunii sa inconjoare intreaga mea fiinta. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum o echilibrare completa a intregii mele karme din toate vietile mele trecute si viitoare. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum cresterea frecventelor mele vibratorii din interiorul corpurilor mele, fizic, astral, mental, eteric si spiritual la frecventele celei de-a cincea dimensiuni. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum ca Lumina a o mie de sori sa coboare in fiinta mea si sa inalte frecventele mele vibrationale de o mie de ori. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!
Chem acum sunetul sacru Aum sa coboare si sa rasune prin constiinta mea si prin sistemul celor 4 corpuri. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum un botez complet si deplin de la Sfantul Duh. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acordarea perfecta si completa a dharmei mele, scopului si misiunii in aceasta viata in serviciul planului Lui Dumnezeu. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer acum coborarea corpului supra sinelui meu Christic. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer ca sinele meu inaltat la a cincea dimensiune, care este deja inaltat in intelegerea timpului simultan, sa isi contopeasca constiinta cu campul si aura mea unificate. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Chem profesorul meu spiritual (pronunta-i numele) sa descinda prin chakra mea coroana si sa isi contopeasca Lumina si constiinta lui inaltata cu constiinta mea si cu sistemul celor 4 corpuri. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Cer de asemenea ca marea Flacara a Lui Dumnezeu sa coboare, sa se integreze si sa amestece flacara ei mareata cu micuta mea flacara pe Pamant. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

In cele din urma, chem monada mea, Mareata Prezenta Eu Sunt si spiritul sa coboare acum complet in constiinta mea si in sistemul celor 4 corpuri si sa ma transforme in Lumina si in Maestrul Inaltat care cu adevarat sunt. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!


Pastreaza cateva momente de liniste pentru a permite ca ascensiunea completa sa se desavarseasca in timp ce ramai pe pamant. In timpul fuzionarii complete cu Lumina in constiinta si in sistemul celor 4 corpuri ale tale, recita urmatoarele afirmatii ale adevarului:

Fii linistit si recunoaste ca Sunt Dumnezeu! Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!
Eu Sunt invierea si viata! Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt mareata Presenta Eu Sunt pe Pamant in vecii vecilor! Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt Maestrul Inaltat (rosteste-ti numele complet)! Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt Dumnezeu traind in acest corp ca (rosteste-ti numele)! Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Mareata Prezenta Eu Sunt este acum sinele meu adevarat! Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt inaltarea in Lumina. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt Adevarul, Calea, Lumina. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt usa deschisa pe care nici un om nu o poate inchide. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt perfectiunea Divina facuta sa se manifeste acum. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt revelatia Lui Dumnezeu. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt Lumina care lumineaza fiecare om care vine in aceasta lume. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt flacara cosmica a victoriei cosmice. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt fiinta inaltata care doresc sa fiu acum. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt vibratia ridicata a Christului meu deplin si a potentialului Eu Sunt. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt Aum-ul manifestat in aceasta lume. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt un membru deplin al Marii Fratii Albe si al Ierarhiei Spirituale. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt manifestarea implinita a sinelui etern. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt intruparea iubirii Divine in actiune. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu traiesc in interiorul tuturor fiintelor si toate fiintele traiesc in mine. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt acum una cu planul monadic al constiintei pe Pamant! Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt acum existenta in maretul meu corp de Lumina pe Pamant. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Imi declar acum abilitatea de a transforma cele 4 corpuri ale mele in Lumina si de a calatori oriunde in universul infinit al Lui Dumnezeu. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!
 

Il chem pe Helios, Logosul Solar, sa trimita acum in constiinta mea prin chakra mea coroana, cele 64 de Chei ale lui Enoch in toate cele 5 limbi sacre, astfel incat ele sa fie integrate complet in fiinta mea pe Pamant. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu imi afirm pe deplin identitatea ca Sine Etern, Christ, Buddha, atma, monada, Prezenta Eu Sunt pe Pamant, in serviciul umanitatii. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Afirm pe deplin ca Sunt fizic nemuritor si pot, daca aleg, sa raman pe Pamant la nesfarsit fara sa imbatranesc! Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu vad fiecare persoana, animal si planta ca intrupare a Eternului Sine, indiferent daca ei sunt constienti de adevarata lor identitate sau nu. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu sunt acum integrarea perfecta a monadei, sufletului si personalitatii pe Pamant. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

In acest moment sfant a venit salvarea. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Sunt un sine unit cu Creatorul meu. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Eu Sunt Lumina lumii. Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!

Sunt acum o fiinta complet inaltata care a ales sa ramana pe Pamant pentru a fi in serviciul tuturor fiintelor constiente. Eu Sunt Ceea Ce Sunt. Aum!

Kodoish, Kodoish, Kodoish,Adonai Tsebayoth! (Sfant, Sfant, Sfant, este Domnul Dumnezeul Ostilor Ingeresti!) 

Kodoish, Kodoish, Kodoish,Adonai Tsebayoth! (Sfant, Sfant, Sfant, este Domnul Dumnezeul Ostilor Ingeresti!) 

Kodoish, Kodoish, Kodoish,Adonai Tsebayoth! (Sfant, Sfant, Sfant, este Domnul Dumnezeul Ostilor Ingeresti!) 

Eu Sunt Cel Ce Sunt. Aum!